Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) zwołuję LV Sesję Rady Gminy Sadowne na dzień 29 listopada 2023 r. (środa) o godzinie 1100 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Sadowne (ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne) i ustalam następujący porządek obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja z działalności Wójta w okresie między Sesjami.
- Informacja Wójta i przewodniczącego Rady Gminy w sprawie złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2022 r.
- Podjęcie uchwał:
a) w sprawie programu współpracy Gminy Sadowne z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024;
b) w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
c) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
d) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych;
e) w sprawie uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sadowne na lata 2023-2034;
f) w sprawie zmian w Uchwale budżetowej gminy na 2023 rok;
6. Sprawy różne – zapytania i wolne wnioski oraz odpowiedzi.
7. Przyjęcie protokołu z obrad z LIV Sesji Rady Gminy.
8.Zamknięcie obrad.
Jednocześnie informuję, że protokół z obrad LIV Sesji Rady Gminy jest do wglądu w Urzędzie Gminy w pokoju nr 11.
Przewodniczący Rady Gminy
Tomasz Szymanik
Wróć